Informácia

Tento web je podwebom hp7-deathlyhallows.blogspot.com a spravujú ho Záškodníci, nie členovia Fénix týmu.

sobota 28. júla 2007

Záškodníci

Zvolili sme si prezývku Záškodníci, pretože nimi naozaj sme:). Hlavní členovia tímu:

Strifer - manager celého projektu
Balthazar - vedúci slovenského prekladu
Lily - korekcia
Adri - korekcia
Marco - korekcia
Šedivý - preklad
Alenka - preklad
Ginny - preklad
Michal Black - preklad
Angela - preklad
Dobby - preklad
Hermiona - preklad
Pigmejský chumáč - preklad

Chcete sa k nám pridať? Ak chcete pomôcť, neváhajte a napíšte nám! Akákoľvek pomoc je vítaná.


Kontakt: balthazar@pobox.sk

9 komentárov:

narcissa povedal(a)...

Robota ktoru robite je naozaj skvela.Stoji to zato.Som vam zato vdacna a urcite nie len ja.Kto ma cakat na oficialnu verziu? :)

Anonymný povedal(a)...

tak tak ako hovoriš

Anonymný povedal(a)...

Akoze velky VDAKA patri "Vam" zaskodnikom.Ste uzasny ludia ktory nas citatelou a fanusikou harryho naplnate stastym ked nam davate moznost precitat si slovensku verziu hp7 uz o pol roka skor ako by mala prist.Ste proste super a keby ste chceli nejako pomoct s hocicim ! tak mi napiste na mail arest@post.sk

Mareq povedal(a)...

Diki za vsetko co pre nas robite

Anonymný povedal(a)...

diky sa preklad

a jak to ciatate???

Anonymný povedal(a)...

dakujem vám velmi pekne za preklady ste uzasny ludia!!!(30. kapitola bude dnes???)

Anonymný povedal(a)...

Áno.

alz.betka povedal(a)...

ahojte...ja vam chcem veeelmi podakovat za tieto stranky...ste skveli a robite super robotku... Tie infarktove stavy stali za to ;) uz sa mi aj stihlo snivat, ze som harry a bojujem ;D fakt velke DAKUJEM! nech sa dari...:*

Anonymný povedal(a)...

Velke dik vsetkym vam ktory ste sa podielali na preklade.Ani neviete ako ste ma potesili ked som zistil ze knaha je uz prelozena uz som bol zufaly a chcel som kupit ang knihu a zacatcital aj v ang.este raz vdaka za to co ste pre nas,fanusikov,urobili,za vas cas a vlaste dik.vdaka za ludi ako ste vy ...ahoj