Informácia

Tento web je podwebom hp7-deathlyhallows.blogspot.com a spravujú ho Záškodníci, nie členovia Fénix týmu.

nedeľa 19. augusta 2007

Obálka pre výsledný PDF a DOC dokument - hlasovanie

Tak, ľudia, myslím, že je správny čas na to, aby sme vybrali obálku knihy, ktorá sa objaví na výslednom produkte celej našej práce. Do našej grafickej súťaže sa zapojili viac ako 8 ľudí, z toho 5 svoje práce i odovzdali. Veľmi pekne teda ďakujeme Gabrielovi, Lucyi, Gombicekovi a Kejsovi. Ich 6 výtvorov si môžete pozrieť hneď pod týmto textom a v ankete hlasujte za svojho favorita!

Alternatívne odkazy: --1-- , --3--, --4--, --5--, --6--.

Poznámka: Náhľad na obálku sa zväčší, ak kliknete na meno jej tvorcu, nie na samotnú obálku! Za Vašhpiu obálku prosím hlasujte v ankete, číslo 1 má pochopiteľne obálka od Lucye, 2 od Gabriela atď., atď... ;-) Za každý hlas budeme vďační!


1 - Lucya

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2. - Gabrielova obálka je umiestnená na serveri eDisk.sk a bohužiaľ ju odtiaľ nemôžem stiahnuť. Keby sa našiel nejaký dobrák a dal ju na iný server, boli by sme vďační - každopádne si jú môžete pozrieť na pôvodnom odkaze.






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pozn.: Nápis "IKAR" na víťaznej obálke nebude, za tento omyl sa ospravedlňujeme.

33 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

noo obaly su supeer len akosi som si tu este nevsimol knihu v tych slubenych formatoch takze mi su na hovno:(

Anonymný povedal(a)...

ved najprv sa musi vybrat obalka a az potom bude aj cela kniha vo formate....ved sa musi nejako zacinat, nie?

Anonymný povedal(a)...

ja by som mal k obálkam jednu výhradu - chýba anglická verzia. Je tu obálka vytvorená z US verzie, z verzie "pre dospelákov", ale verzia grafickej úpravy pre Britskú verziu chýba.
To nikoho UK verzia neoslovila, alebo z akého dôvodu sa tento druh obálky nebublikoval aspoň v jednej verzii?
Vďaka za odpoveď...

Záškodník povedal(a)...

Nerob sa prosím odborníkom na obaly kníh, oki? Totiž britská a americká obálka je rozdiel - tá s tým medailónom je britská "dospelácka", americká je tá oranžová a britská klasická vyzerá takto.

Túto obálku sme vybrali, pretože sa nám jednoducho páči a dali sme ju len prerobiť našim grafikom. Ak si trúfaš prerobiť tú, na ktorú sa odkazuje v predchádzajúcom článku, v kľude tak urob a svoj výtvor nám zašli na balthazar@pobox.sk.

Anonymný povedal(a)...

PRE ADMINA - Prepáč ak som sa ťa nejakým spôsobom dotkol... A už vôbec som nechcel pôsobiť premúdrelo. Chcel som len vedieť prečo ste neuverejnili aj Klasickú UK obálku... Nešlo o nič viac ani menej. Všetko dobré želám :o)

Záškodník povedal(a)...

nie, nič sa nestalo, skôr ja by som sa mal ospravedlniť, vyštekol som... prepáč...

Anonymný povedal(a)...

hmm ja tiez nechcem byt premudrely len sa nevyznam v umeni ale nesu tie obalky skoro rovnake???

Záškodník povedal(a)...

všimni si detaily:)

Anonymný povedal(a)...

http://www.ukazto.com/?img=hp7adult_high_SK-ne51.jpg

Tady máte ten druhý obrázek. Zde jde normálně stáhnout!!!!

Anonymný povedal(a)...

Prosim vas, viete mi povedat, preco sa tam ocitol ten skaredy krizenec detskej a dospelackej obalky pod cislom 6? A preco ma najviac hlasov? Preboha, ved zaklady grafiky, ludia! Je to ako Narodne divadlo vymalovat na ruzovo...

Anonymný povedal(a)...

ale no, neprehanaj...ved na Slovensku aj tak nevychazaju dve verzie, a tato je taka nasa...s napisom Harry Potter, ako byva na nasich knizkach s normalnym obrazkom...celkom ujde podla mna

Anonymný povedal(a)...

No neviem, dat vesele pismenka z detskej obalky na serioznu je ako past na oko... Zahradny trpaslik v botanickej zahrade.

Anonymný povedal(a)...

ja myslim ze ten 4. obal by pekne nadvezoval na ostatne HP knihy lebo ma podobny typ ale asi najlepsi je ten siesty!!

Anonymný povedal(a)...

anonymny 6,12:

to sa ti zda len preto, lebo vies, ze ten medailon patri k adult verzii, keby si to nevedel, tak by ta to ani len nenapadlo, ze to k sebe nepasuje...

Anonymný povedal(a)...

Zdravim, obaly su naozaj dobre.Nevedeli by ste upresnit kedy asi budu tie formaty? A nedalo by sa prosim, pridat aj rozhovor s JKR o tom ako vysvetlila co sa s kym dalej stalo atd.. Diky moc :)))) Ste super:))))

Anonymný povedal(a)...

To by si ale uvedomil , že to k sebe nepatrí. Veď aj ty vieš že doteraz všetky obrazy boly kreslena a na každom nechybal harry taky prevrat na obale by sa nedal nevšimnuť . Ale ja nechapem naco maju UK dva časti že pre dospelych a deti :D to je iba v obale ?

sachmer povedal(a)...

ano..iba v obale...aby sa dospely nehanbili v metre ked si budu čitat HP...

Anonymný povedal(a)...

okej, tak by si to teda uvedomil, beriem spat :-)
skoda, ze aj my nemame dve verzie, tie adult obalky sa mi pacia viac!

Anonymný povedal(a)...

a skoda, ze aj tu anglicku verziu som dostala kupit len v tej detskej verzii :-(

Anonymný povedal(a)...

Paci sa mi ten posledny 6,ale na oficialnej knihe asi bude nieco podobne alebo take iste ako oranzova 4,aby vsetky knihy boli v podobnej grafike...

Anonymný povedal(a)...

Linc: dufam, ze nie! Ta oranzova sa mi hrozne nepaci....

Anonymný povedal(a)...

to väčšine nie :D , ja by som tiež bol pre niečo ako je posledný obrázok aj na oficialnej verzii slovenskej

Anonymný povedal(a)...

ale malo by to zmysel , keby si videl celu tu kresbu. inak ta hala kde stoji je velka sieň za nim stoja všetci ty ľudia čo tam boly a keby to bolo cele na ľavo je padajuci voldemort.na googli to je v obrazkoch jak si napises harry potter and deathly hallows

Anonymný povedal(a)...

Ako mozete davat ine ako tu 4.Ved nevidite?Vsetky doteraz knihy HP v slovencine mali taky super farebny obal a nie taky silno modro cierny blby.

Anonymný povedal(a)...

Všetkým čakateľom na formáty doc a pdf:
Majte trpezlivosť, podrobné korektúry sú veľmi zdĺhavé. Robím, čo môžem.
A, mimochodom, mne sa tiež páčia obálky pre dospelých a tie roztancované písmenká na dospelej verzií sú hnus.

Anonymný povedal(a)...

dufam, ze korekcie robite podla originalu, pretoze v tom mate dost vela drobnych prekladovych chyb, sem-tam vynechane vety, dokonca som tam narazila na vynechany odstavec...

Anonymný povedal(a)...

Áno, podľa originálu, preto to tak dlho trvá. Veľa drobných chýb, sem-tam čosi vynechané a ten chýbajúci odsek som už doplnil.

Anonymný povedal(a)...

tak to je fajn ...mimochodom to nebolo z mojej strany ziadne buzerovanie, iba mala pripomienka ...inac vdaka za ten preklad ... mam sice knihu v originali, ale dobre padne precitat si to aj v rodnej reci ...este raz Thank you very much :o)

Anonymný povedal(a)...

dufam, ze v blizkej dome sem pridate aj to konecne pdf, doc,...
uz sa strasne tesim :-)
---------------------------------
http://www.travian.sk/?uc=sk1_17633

Unknown povedal(a)...

ja viem, ze toto bude uplne od veci, ale nema tu niekto harryho pottera (okrem 2 a 7) aj v anglictine v pdf alebo tak....A nebol by taky dobry, ze by mi to poslal na mail?? Dakujem strasne moc danej dobrej dusi :-D

alena.silna@gmail.com

Marek povedal(a)...

ja neviem co sa vam vsetkym nepaci...ta posledna obalka je najlepsia ... a co na tom akym krizenim vznikol?
http://s1.bitefight.sk/c.php?uid=20489

sachmer povedal(a)...

Neviete kedy to cca BUDE???

zn. Nedočkavý fanušik ;-)

Anonymný povedal(a)...

a dokedy budeme hlasovat?