Informácia

Tento web je podwebom hp7-deathlyhallows.blogspot.com a spravujú ho Záškodníci, nie členovia Fénix týmu.

streda 8. augusta 2007

Tak, ľudia, a sme na konci

V prvom rade by som chcel upozorniť na doterajšiu návštevnosť - 3555 - 4586 - 5567 - 9231 kusov ľudí odvtedy, čo sa do tohto prekladu pustili Záškodníci=).

Chcel by som Vám ešte objasniť, ako sa vlastne prekladalo. Naši českí kolegovia z Fénix tímu nám poskytli ich preklad, ktorý bol preložený dobrovoľníkmi do slovenčiny. Následne na to bol skorigovaný a (pri zhruba polovici kapitol) porovnaný s originálnym britským výtlačkom knihy Harry Potter and the Deathly Hallows.

Čo bude ďalej?

Korektor Marco najbližšie dva týždne prejde celú knihu, zjednotí menšie nezrovnalosti v názvoch (ohnivá strela, zlatá strela a pod.), opraví prípadný zlý preklad a následne na to bude celá kniha zverejnená vo formáte PDF a DOC ku spokojnosti tisícok ďalších duší=).

Prosím všetkých šikovných ľudí, ktorí vedia robiť s grafikou, aby sa mi ozvali na mail (balthazar@pobox.sk), takisto i novinárov, keby sa náhodou vyskytli nezodpovedané otázky.
Viem, že sa sem mnohí asi nevrátite, ale tento web bude fungovať i naďalej, čaká na nás preklad webchatu s J. K. Rowlingovou a istotne mnoho ďalších zaujímavostí. Samozrejme v neposlednom rade i slávnostné zverejnenie PDF-ka a DOC-ka.

P.S.: Prosím tiež šikovných ľudí, aby tento preklad nezverejňovali v PDFkách a DOCkách, počkajte si prosím na naše spracovanie kapitol do už spomínaných formátov.

Darebáctvo sa podarilo. Nox.

Zdraví Balthazar,
manager slovenského prekladu

25 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

aaale budeme sem chodiť :-D

Anonymný povedal(a)...

mrzi ma ze je uz koniec harryho som cital od 14 rokov ted mam 20 a musim povedat ze to idem citat cele od znovu...

Anonymný povedal(a)...

ja som sa k nemu dostala az ked som mala 16, prezila s nim celu strednu skolu...so spoluziakmi, sme sa vzdy predbiehali, kto precita prvy knihu, kto uvidi prvy film...co bola teda na maturantov dobra haluz...teraz mam 22 a .... robime to stale, aj ked uz nechodime spolu do skoly :-))) skoda ze to konci...

Anonymný povedal(a)...

straaaasne vam dakujem za preklad...je skoda ze je to definitivne posledna kniha...

Anonymný povedal(a)...

No pozor aby ste neskoncili s prekladom ako nasi ceski bratia. Uz ho museli stiahnut...!

Anonymný povedal(a)...

JEstli by bylo mozny zaslat ten cesky preklad...byl bych Vam fakt vdecnej, slovenstina mi moc nejde:( pripadne moc dekuju, jste sqely...aguinaldo@seznam.cz...

Anonymný povedal(a)...

Supeer.. len kolko nam to tu vydrzi nez to odstavia ako na ceskej verzii.. esteze sa to na slovensky preklad (zatial) nevztahuje.. Takze doslova, kym pride ten cas.. darebactvo sa podarilo :P

Anonymný povedal(a)...

A na co konkretne potrebujete grafikov?

Anonymný povedal(a)...

Bacha ať vás nepostihne totéž, co český zdroj!

Anonymný povedal(a)...

hmm skoda ze je koniec... harry to uz ma za sebou a nam nezostava nic ine len sentimentalne spominat... ale mal by som jeden dotaz na citatelov resp aj na zaskodnikov ze ci by sa niekto pustil prekladat aj treti diel eragona (tusim pod nazvom empire alebo emperor) ked vyjde... kto by do toho chcel ist nech sa ozve na DarkMaster99@pokec.sk...
vas verny citatel
Majkee

Anonymný povedal(a)...

preklep k mojmu predoslemu prispevku... ten mail je DarkMaster99@azet.sk...:P no co uz
Majkee

Anonymný povedal(a)...

jj aj ja by som sa potesil prekladu EMPIRE ale vazne rychlo setko saveujte kym vas nepostihne ravnaka blblost ako cechov!!

Anonymný povedal(a)...

mozno by ste to nemali kompletizovat v .doc a podobnych formatoch , to by sa potom mohlo brat ako sirenie, toto je len volny preklad. Co som citala, tak za to uz vysetrovali nejakeho studaka vo francuzku, ked zistili ze to nerobi za ucelom zisku tak ho nechali.

Anonymný povedal(a)...

no pani..je fakt koniec. ja som harryo po prvykrat otvorila pred desiatimi rokmi bez mesiaca ci dvoch..vsetky knihy mam precitane hrozne vela krat a aj do tejto sedmicky sa chcem pustit uz tradicne druhykrat..ste fakt skveli, ze ste si dali tu namahu..a urcite sem budeme chodit :)

Anonymný povedal(a)...

ja sem budem chodit aj ked budem mat knihu (niet nato aby si človek pozrel nejake novinky o tejto stránke ale neuškodil by chat kde by sme si mohly pokecat s našimi záškodníkami :)!!!

Anonymný povedal(a)...

Zdravim zakodnikov!

Som rad a dakujem za vasu obetavost v tejto veci a chcem sa spytat,ci sa v pdf. a doc. odstrania gram.chyby... Pretoze ja to mam cele v doc. a tie chyby sa snazim odstranit sam a potom to vytlacit cele a dat do nejakej tej vazby... :D Niesom ziaden manik,ta vazba bude len pre kamosov a pre mna,nebudem to rozsirovat,len som sa chcel spytat na tie chyby....

Este raz dakujem, matiapag :)

Záškodník povedal(a)...

Hovorím, aby ste si nedávali zbytočnú námahu s opravou chýba a preklepov, lebo sa objaví neskôr PDFko a DOCko bez chýb;). A chat?:) Uvidíme, možno dačo vymyslíme:).

Anonymný povedal(a)...

A nechcete pre istotu spravit nieco ako mailing-list s emailovymi adresami vsetkych, ktori by mali zaujem o pdf-ko alebo doc, ked bude? To len pre priprad, ze by ste museli tuto stranku zrusit... :-\

Anonymný povedal(a)...

mozem sa spytat....? ze kedy asi bude ten HP7 v tom DOC formate???

patrika povedal(a)...

dakujem za prelozenie tejto knihy urobili ste kus prace... VDAKA

tinnqa povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
tinnqa povedal(a)...

pripajam sa k patrike- fakt ste urobili kus prace a dakujem, ale este som chcela nieco poprosit-mohli by ste dat vsetky kapitoly do jedneho suvisleho textu? viete, uz ma trochu unavuje kazdu kapitolu si stahovat samostatne...tak velmi pekne prosiiiiiiiiiiim ;)

Anonymný povedal(a)...

Ahoj, je ti vic jak 14 let? Mas Hodne muziky a mikrofon ? Mas odvahu mluvit do éteru ? Pokud ano jsi to prave TY koho hledame!! Zacinajici online radio hleda moderatory!! Napiste nam na ICQ (490-874-571)

Transfuzka povedal(a)...

hej, ale ono to casovo nevychadza ved!:(
si to zoberte takto. ze v jednej casti epilogu je ze sa Teddy Tonks bozkaval s Viktoriou..a potom ze Harryho nebolela jazva uz 19 rokov..ako mohol 19 rocny Teddy studovat na Rokforte??Oo
eek...a este: CO BUDEM CITAT? NA CO BUDEM VCAKAT KAZDY ROK? idem si precitat HP1 zrejme:(

Anonymný povedal(a)...

je mi luto ze je koniec ale aspon budu este 2 filmy!!!a dakujem